Usch och blä!

Min första tanke var att jag skulle lägga fokus i detta inlägg på stickacafét jag var på igår. Tanter, semlor, sockar, vantar och mitt broderi. Mysigt!

Men nej fokus måste nog ändå läggas på tiden efter cafét. Att bo på landet är mysigt men det finns delar jag inte klarar av. Stunder jag ställer mig på en stol och skriker. Det i samma stund som min mor hånar mig. Hon, som äkta NO lärare i blodet, tycker det är faccinerande. Hon tackar våra små kräk som släpat in det och ägnar sen en liten tid åt lekning innan kräkens middag serveras på gårdsplanen...

RIP Mr Jingles.


Kommentarer
Postat av: Filip

Mmmm... Semlor!



Musen där ser god ut oxå! Hoppas det var katten som fick den tillslut!

2009-03-01 @ 04:41:27
URL: http://blogg.bagaren.se
Postat av: Lisen

Hej! Mysig blogg du har!

Japp, jag bor fortf i sthlm och stormtrivs! Vart skulle du flytta? Ue? Vart ligger det?

Jag kommer sticka till barcelona i 4 månader i juni för att studera spanska på instituter där borta. Kommer bli riktigt skoj. Min sambo är spanjor, så därför är det spanska som gäller hemma hedanefter.

Hur har du det? vad pysslar du med dagligens då?

Kram Lisen

2009-03-01 @ 11:50:30
URL: http://lisenlife.blogg.se/
Postat av: smäm

har inte fått någon semla i år :(

2009-03-01 @ 14:38:41
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: bs

Det verkar trevligare att vara kär än att äta möss.

För mig gäller stolen också!

2009-03-01 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0