Helg på Flippos vis

I fredags vaknade jag lycklig. Mr Flippo skulle komma till mig. Jag hade lånat skidor och bokat bowling. Planerna ändrades....
Algot ringde. Filip har krampat och spytt. Kladd! Hela framsätet. Odör. Oups. Min Flippo var sjuk. Nyköpingsakuten fick ta hand om det.
Jag fick köra bil. Slagga hos Lars i Linköping. Tack! Sen hämtade jag min älskade Flippo. Så här såg han ut då:

Sjukan hävdade kräksjuka. De hade fel. Men "in case of" hade vi köpt en snygg grön hink (och matchande tandborste men det hör inte hit...) och plastpåsar. På hemvägen till Märsta klädde Christa in både sätet och Filip med lämpligt material.

Av mig fick han en tidning och en get så han skulle ha nåt att leka med på hemresan....

Om det inte hade varit så att min vänkrets fyllts av äckelmagade människor hade  jag även bjudit på bilder av tex jackan som legat i påse ett dygn. Låter bilderna stanna på min näthinna istället...
Nu verkar han frisk! Tack Jesus!

Kommentarer
Postat av: M-li

Tack och lov för att han mår bra igen - jag har tänkt så mycket på er. Hade dom någon "diagnos" att komma med? Kram på er båda.

2009-02-04 @ 09:58:08
URL: http://anglaprinsessan.blogg.se/
Postat av: smäm

lilla flip då. tur han mår bättre.

2009-02-04 @ 10:16:43
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Flippo

Snygga blder du fick (not) Jag ser ju sjuk ut på riktigt!

2009-02-04 @ 12:14:21
URL: http://blogg.bagaren.se
Postat av: Magdalena

Stackare! Tråkigt att ni inte fick helgen ihop som ni hade tänkt och att vi inte kunde ses heller... Om det inte var magsjuka, vad var det då?

2009-02-04 @ 12:17:05
Postat av: Lotta

Hej Emelie!!!

Gillar din blogg, ger en så skön känsla med alla fina bilder...

Lotta Bernberg

2009-02-04 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0